Aile Hekimliği uygulamaları kapsamında İlimizde 3 (üç) aile hekimliği birimineek yerleştirme işlemi yapılacaktır.İmranlı Merkez ASM’de sözleşmenin çalışan tarafından sona erdirilmesi sebebi ile boşalan 58.10.003No’lu Aile Hekimliği Birimi’ne, İmranlı Merkez ASM’de yeni açılan 58.10.004No’lu Aile Hekimliği Birimi’ne, Merkez Şeyhşamil 1 Nolu ASM’de yeni açılan 58.01.125No’lu Aile Hekimliği Birimi’ne,5258 sayılı Aile Hekimliği Uygulaması Kanunu, Aile Hekimliği Uygulama Yönetmeliği, Aile Hekimliği Sözleşme ve Ödeme Yönetmeliği ile Aile Hekimliğine Geçişte Muvafakat İşlemleri konulu 2020/1 Sayılı ve 2021/8 Sayılı Genelgeleri hükümleri kapsamında Aile Hekimi Tercih ve Ek Yerleştirme Komisyonunca Aile Hekimi Ek Yerleştirme İşlemi yapılacaktır. 2022/3. Ek Yerleştirme başvuruları 27 Mayıs 2022 Cuma günü başlayıp, 2 Haziran 2022 Perşembe günü saat 17:00’de sona erecektir. Müracaatlar kendilerinden istenen belgelerle birlikte Sivas İl Sağlık Müdürlüğü Halk Sağlığı Hizmetleri Başkanlığı Evrak Kayıt Birimine kayıt yaptırdıktan sonra, Aile Hekimliği Birimine şahsen veya EBYS üzerinden bağlı bulundukları TSM, İlçe Sağlık Müdürlükleri ve Başhekimlikler aracılığıyla başvurunun son günü 17:00’ye kadar Halk Sağlığı Hizmetleri Başkanlığı Aile Hekimliği Birimi’ne ulaştırılması şartı ile kabul edilecektir.(EBYS üzerinden yapılan başvurularda, başvuru belgeleri Başkanlığımız Aile Hekimliği Birimi’ne ulaşıp ulaşmadığı teyit edilmelidir.Aksi takdirde başvuru kabul edilmeyecek olup sorumluluk başvuru sahibine ait olacaktır.) Posta ile yapılan müracaatlar kabul edilmeyecektir. 03-07 Haziran 2022 tarihinde başvurular değerlendirilip, 8 Haziran 2022 tarihinde internet sitemizden yayınlanacaktır. 8 Haziran 2022 tarihinde başvurulara itirazlar kabul edilip listede değişiklik olması halinde 09 Haziran 2022 güncel liste tekrar yayınlanacaktır. 2022/3. Ek Yerleştirme işlemi 10 Haziran2022 Cuma günü saat 14:30 da Sivas Devlet Hastanesi (Örtülüpınar mah. İnönü Bulvarı No:41 Merkez/SİVAS) Konferans Salonunda, İl Sağlık Müdürü başkanlığında oluşturulan komisyon huzurunda yapılacaktır.
Ek Yerleştirme başvurusunda istenen hizmet puanı bilgileri (hizmet puanı detayı çıktısı) https://ekipportal.saglik.gov.tr adresinden alınacaktır.
Halihazırda aile hekimi olarak başvuru yapacak hekimlerden 1 Ocak 2021 tarihinden sonra görev yaptığı birimde ilk kez sözleşme imzalayan hekimlerin, Müdürlüğümüz Personel ve Destek Hizmetleri Başkanlığından sözleşme imzaladıkları pozisyonda fiilen 1 yılını doldurduğuna dair hizmet belgesi almaları gerekmektedir.
Aile Hekimliği başvuru formları için EK-1.docx, ek-2.doc, ek-3.docx, Ek-4.docx
Usül esaslar ve uygulama takvimi için Usül Esaslar2022-3.doc
Bakanlık yazıları için 2020-1 Sayılı Genelge Aile Hekimliğine Geçişte Muvafakat İşlemleri.pdf, Aile Hekimliğine Geçişte 2021-8 muvafakat Genelge.pdf
Boş pozisyonlar için BOŞ POZİSYONLAR1 .xlsx